10/12/2013

Dawngate - There's a new MOBA in town


    Pentru pasionatii de MOBA ( Multiplayer Online Battle Arena ), un nou joc isi va deschide serverele pentru toata lumea. Daca jucati League of Legends, cu siguranta veti gasi ceva asemanari, dar acesta este o combinatie de harta de 3vs3, unde trebuie sa capturezi portalele cu Summoner's Rift. Este combinatia perfecta daca iti place League of Legends, dar esti fan Dota ( sau Dota 2 ).

    Acum aproximativ 2 zile, am primit in final, un key pentru versiunea beta si l-am incercat. Nu am un video pentru a va arata exact cum mi s-a parut, dar va voi ajuta mai jos cu un gameplay.
 
    Pro: Sau mai degraba interesant, este faptul ca dupa ce distrugi un turn al inamicului, la un timp acesta se regenereaza. Jungla contine si portalele de care vorbeam mai devreme. Fiecare echipa detine initial cate 2 portale. Portalele ajuta pentru bonus de experienta si bani. Grafica, eroii si spellurile sunt ok. ( recunosc ca aici SMITE mi se pare cel mai ok din punctul asta de vedere ) . Un alt lucru util, dupa parerea mea, ar fi faptul ca item-urile pe care le cumperi sunt grupate si e mult mai usor de ales intre ceea ce vrei sa cumperi, ce rol ai in joc.

   Contra:  Faptul ca dureaza o vesnicie pana gasesti un joc activ ( sunt constient ca este versiunea beta, ca nu sunt foarte multe invitatii , dar serios...stai 3-4 minute, pentru ca nu ai optiuni decat de Solo ( in echipe de 5vs5 ), Team ( echipa de 5vs5 ) sau Custom.


  Sunt entuziasmat de joc, imi place si pot spune ca atunci cand se va lansa versiunea finala, il voi juca sigur. Daca vrei si voi sa participati la Beta Testing, inregistrati-va pe site-ul lor si veti primii key-ul in cel mult o luna.

Momentan insa, joc ocazional. Raman la League of Legends, si pentru distractie, un SMITE din cand in cand :)

Ca o nota de subsol, daca doreste cineva key pentru Dota 2, lasati-mi un mail in comentarii.



0 comentarii:

Post a Comment